Onze meest gestelde vragen
- Bestelling & Levering
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Onze levertijd bedraagt normaal gesproken ca. 10-20 dagen voor NL of ca 15-30 dagen voor bestellingen naar België.
Helaas kan het wel eens voorkomen dat er een vertraging ontstaat in het proces.
Maar wees niet bang! Uw bestelling zal zeker bezorgd worden.
Voor meer informatie: Bestelling en Levering
Wat zijn de verzendkosten?
U hoeft bij ons geen verzendkosten te betalen!
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen, wat nu?
Het kan even duren voor de bevestigingsmail bij u binnen komt maar dit zal nooit langer zijn dan 2 uur.
Let op! Het kan zijn dat deze mail tussen uw ongewenste mail binnenkomt.
Heeft u de mail na 2 uur nog niet ontvangen? Neem dan even contact op met onze Klantenservice .
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?
Wilt u uw bestelling annuleren of wijzigen?
Stuur dan een mailtje naar info@dediamondpainter.nl met het verzoek uw order te wijzigen of annuleren.
Wij kunnen helaas geen zekerheid bieden dat dit nog mogelijk is, mocht dit niet mogelijk zijn verwijs ik u graag naar de 14 dagen wettelijke bedenktijd, deze ingaat vanaf het moment dat u uw bestelling thuis heeft ontvangen.
U kan in dit geval uw order retourneren voor een terugbetaling.
Let op!: dit geldt niet voor eigen foto Diamond Paintings
De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.
- Track & Trace
Waar kan ik mijn track en trace code vinden?
Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een mail met daarin uw Track & Trace code.
Het kan even duren voor uw tracking wordt bijgewerkt.
Mocht u deze mail niet ontvangen hebben dan kunt u contact opnemen met onze Klantenservice.
De track en trace code geeft aan dat er geen informatie is over mijn bestelling, waarom?
Als uw Track & Trace code geen informatie aangeeft dan wordt uw bestelling nog gereedgemaakt.
U zult de status “shipment information received” zien tot dat uw bestelling gereed is voor verzending en deze opgehaald wordt door de pakketdienst.
Meestal zul je na een aantal dagen na het plaatsen van uw bestelling, updates zien in de Tracking.
Ik zie dat mijn track en trace al even stilstaat, hoe kan dit?
Dit kan kloppen! De pakketdiensten horen uw tracking tijdig te updaten, maar helaas kan het voorkomen dat dit niet altijd gebeurt. Dit wil overigens niet zeggen dat uw pakket niet in beweging is. Het kan zijn dat de tracking ineens allemaal stappen aangeeft.
Mocht uw tracking al 2 weken of meer stil staan, neem dan even contact op met onze medewerkers van de klantenservice.
Helaas kunnen wij u geen exacte bezorgdatum geven.
- Ruilen en retourneren
Ik wil graag retourneren, hoe kan ik dit doen?
Informatie over het ruilen en retourneren vindt u hier.
Wanneer wordt mijn geld teruggestort?
Zodra wij uw retourneerde producten goed hebben ontvangen zal het een paar dagen duren voor het geretourneerde bedrag te zien is op uw rekening.
- Overig
Ik mis steentjes, wat nu?
Helaas kan dit wel eens gebeuren. Geen zorgen! Stuur ons een bericht met daarin :
- Uw ordernummer
- Kleurnummer wat u mist
- En hoeveel zakjes u van dit kleurnummer mist
Wij zullen er dan voor zorgen dat de ontbrekende steentjes kosteloos bij u worden geleverd.
Neem hier contact op met onze medewerkers van de klantenservice.
Wanneer krijg ik een artikel gratis?
U ontvangt een gratis artikel als uw bestelling een minimale waarde heeft van €50,-.
Wat ontvang ik als ik een Diamond Painting bestel?
Als u een Diamond Painting besteld ontvangt u:
- Zelfklevend canvas in gekozen formaat
- Zakjes met vierkante of ronde steentjes
- Een Diamond Painting pen
- Schudbakje
- Pincet
- Wax
Er zitten vouwen in mijn canvas, hoe krijg ik deze er uit?
Helaas kan dit wel eens voorkomen. Wij verpakken de Paintings zo netjes mogelijk om deze hiervan te beschermen. Helaas gaat niet iedereen van de pakketdiensten even netjes om met de pakketjes en kunnen er hierdoor vouwen/kreukels ontstaan in het canvas.
Gelukkig zijn de kreukels er vrij gemakkelijk uit te krijgen. Hier kunt u zien hoe.
Mocht het niet zijn gelukt dan kunt u contact opnemen met onze medewerkers van de klantenservice.
Hoe kan ik contact opnemen met De Diamond Painter?
Staat uw vraag niet tussen de veelgestelde vragen?
Stuur ons dan even een bericht via ons contactformulier.
Of stuur ons even een berichtje op onze Facebook.
Zorg ervoor dat u uw ordernummer noteert indien u deze heeft! Zo kunnen wij u sneller helpen.
Wij doen er alles aan z.s.m. op uw bericht te reageren! Op dit moment is de gemiddelde reactietijd binnen +/- 2 dagen. Hopend op uw begrip als dit een keer wat langer duurt.